برچسب‌ها: 0 نظرات
عارف در جواب  سوالی در رابطه با رفع حصر موسوی و کروبی در ایلام گفت: انتظار من این بود که آقایان موسوی و کروبی قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آزاد شوند. اما اگر من به عنوان رئیس جمهور انتخاب شوم از تمام تلاش خود برای آزادی آنان استفاده خواهم کرد.به گزارش ایلام فردا،محمد رضا عارف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح روز پنجشنبه وارد شهر ایلام شد. عارف که پیش از این قرار بود با سفر هوایی به ایلام سفر کند،به دلیل نقص فنی هواپیما مجبور شد با اتوبوس به ایلام بیاید در مسجد جامع ایلام حاضر شده و از نزدیک با مردم شهر ایلام دیدار و گفت و گو کرد.

 بنا بر این گزارش هواداران او شعار"روحانی،عارف ائتلاف ائتلاف"را سر می دادند و حائل بین مردان و زنان در مسجد جامع ایلام برداشته شده بود اما زنان و مردان جداگانه در مسجد مستقر بودند.

قبل از سخنان عارف برخی از اعضای ستاد وی پشت تریبون رفته و به سخنرانی مشغول شدند. در این بین شعار های"ما دوم خردادی اصلاح طلب می خواهیم" و ائتلاف ائتلاف رمز پیروزی ماست"به گوش می رسید. *محمدی رئیس ستاد محمد رضا عارف در شهر ایوان در سخنانی گفت:دولت احمدی نژاد برنج کیسه 8 هزار تومان را از خاتمی تحویل گرفت و کیسه ای 50 هزار تومان دوباره به اصلاح طلبان تحویل می دهد.

اما نکته مهم این سخنرا نی زمانی بود که در بین سخنان عارف جوانی از وی در خصوص رفع حصر موسوی و کروبی پرسید که همراه با سوت و کف حضار همراه شد و عارف در جواب وی گفت:انتظار من این بود که آقایان موسوی و کروبی قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آزاد شوند اما اگر من به عنوان رئیس جمهور انتخاب شوم از تمام تلاش خود برای آزادی آنان استفاده خواهم کرد.به دنبال سخنان محمد رضا عارف در خصوص رفع حصر موسوی و کروبی هواداران وی شعار یاور در حصر من آزاد باید گردد سر دادند. محمد رضا عارف در ادامه سخنان خود به برنامه هایش در حوزه های اقتصاد اشاره و سخنان خود را به پایان برد.
RSS facebook Twitter friendfeed azadegi balatarin

0 نظرات برای “عارف: برای رفع حصر موسوی و کروبی تمام تلاشم را می کنم”

بیان دیدگاه خود در کادر زیر

از حضور سبز شما سپاسگذاریم

باز طراحی شده و فارسی سازی توسط فرخوان شکست حصر زندانیان عقیدتی و سیاسی | استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است